„Take Me 2012“ reklamos konferencija

„Mes gyvenam reklama“ – štai tokia frazė man padovanojo bilietą į „Take me 2012“ reklamos konferenciją, parašius komentarą Zip FM socialinio tinklapio Facebook puslapyje. Nesitikėjau, tačiau laimėjau. Esu labai patenkintas ir tikrai sudalyvausiu, nes mes viena ar kita gyvenimo dalimi gyvename reklama.

Take Me” – analogų Lietuvoje neturinti reklamos konferencija, kurios tikslas – dalintis žiniomis apie reklamos pasaulį, skatinti verslumą Lietuvoje bei suteikti galimybę užmegzti naudingas pažintis.

Pirmoji „Take Me“ konferencija pritraukė net 400 šia sritimi besidominčių žmonių. Renginio metu buvo galima ne tik išmokti, kaip atsakingai priimti netikėtus verslo iššūkius, bet ir atsipalaiduoti poilsio zonoje ar sudalyvauti kūrybinėse dirbtuvėse.

Šiemet konferencija auga ir joje apsilankyti kviečiami virš 1000 dalyvių. Renginio tema – „Medijų tendencijos, apžvelgs įvairius reklamavimosi būdus skirtingose žiniasklaidos priemonėse, pradedant tradicine reklama spaudoje, radijuje, televizijoje ir baigiant vis labiau populiarėjančiais virusiniais filmukais, socialiniais tinklais ar mobiliosiomis aplikacijomis. Iš viso numatoma 13 pranešimų, kuriuos skaitys savo srities profesionalai iš Lietuvos ir užsienio. Lygiagrečiai su pranešimais vyks kūrybinės dirbtuvės, kurias ves meno, mokslo, verslo sričių atstovai. Taip pat bus rengiama paskaita apie kavą, po kurios lauks degustacija.

Šiais metais organizatoriai kviečia registruotis novatoriškus StartUp`us iš visos Lietuvos, kurie bus atrankos būdu pasirinkti demonstruoti savo produktus ar paslaugas konferencijos patalpose. Dalyviai, besidomintys technologijomis, galės susipažinti su progresyvių StartUp‘ų sukurtomis mobiliosiomis aplikacijomis, kompiuterinėmis programomis, žaidimais ir kitomis inovacijomis.

Pasidalink:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on StumbleUponPin on PinterestShare on TumblrDigg thisShare on RedditShare on LinkedIn

1 komentaras

  1. rimvydas321 2012 spalio 9 at 13:27

    Kiek nepadoriai didelė bilieto kaina. jei bus atsiliepimų po konferencijos, būtų įdomu paskaityti.

Parašykite komentarą

Vardas *
El. pašto adresas *
Interneto puslapis