Omnitel apgaudinėja klientus!

Su Omnitel įmone bandžiau aiškintis susisiekus telefonu, nuėjus į vieną iš salonų ir galiausiai parašius el. laišką, bet nepavyko. Niekas manęs nesuprato ir nesiklausė, mane ignoravo ir dar apgavę pavadino gerai mokančiu geru klientu.

Viskas prasidėjo nuo to, kad aš panorėjau išsiaiškinti nesusipratimą su kredito limitu. Įmonės operatoriai ir salono darbuotojai man nesugebėjo paaiškinti susidariusios situacijos. Rugsėjo mėnesį, iš 17 dienos į 18 dieną, du kartus nakties metu buvo skambinta į Prancūziją. Dėl to visiškai sutinku, pokalbiai vyko. Tačiau nuo to viskas ir prasidėjo. Rugsėjo 19 dieną buvo blokuojamas mano numeris, kadangi iš šio numerio buvo skambinta į užsienį ir pasiektas kredito limitas. Gerai, visko pasitaiko. Paskambinus Omnitel operatoriams, mane informavo, kad pasiektas 50 Lt nustatytas limitas ir dėl to išeinančios paslaugos yra blokuojamos, o norint jas atblokuoti, reikia sumokėti truputi virš 100 litų (kiek buvo prakalbėta skambinant į užsienį). Tą ir padariau bankiniu pavedimu. Po kelių valandų paslaugos buvo atblokuotos ir toliau galėjau naudotis paslaugomis.

Spalio 20 dieną norėdamas apmokėti sąskaitą, patikrinau ją ir nustebau, kad joje vėl yra įskaičiuoti tie patys pokalbiai į Prancūziją. Paskambinus aiškintis vėl su įmonės operatoriais, mane nuramino, kad jau sumokėti pinigai yra nuskaičiuoti (jei neklystu 109 Lt) ir liko sumokėti 66,91 Lt (prie šios sumos priskaičiuotas telefono (įrangos mokestis) 49 Lt).

Viskas būtų kaip ir aišku, tik prisiminus seną situaciją su kredito limito dydžiu – 50 Lt, pasidarė vėl viskas neaiškumas. Kodėl pasiekus man kredito limito sumą, nebuvo blokuojamos paslaugos ir buvo leista kalbėti toliau? Juk kredito limitas tam ir yra skirtas, kad asmuo neprašnekėtu daugiau pasirinktos sumos. Pokalbiai į užsieni buvo 2 kartus, tad po pirmojo pokalbio, kurio suma be PVM buvo 42,965 Lt, saskaita turėjo būti blokuojama. Dažnas vienas iš telekomunikacijų bendrovių pasiteisinimas – sistema nespėja taip greitai apdoroti tam tikrų duomenų, todėl paslaugos buvo blokuojamos tik vėliau. Bet juk paslaugomis vis dar galėjau naudotis 18 dieną ir 19 dieną iki pietų.

Viena iš Omnitel operatorių, maloniai bandė išsiaiškinti ir man išaiškinti susidariusią situaciją, tačiau atsirado nauji pokyčiai. Pirmo pokalbio pradžioje ji man paaiškino, kad mano limito kreditas negalėjo būti padidintas be mano raštiško prašymo. Prašymas niekada ir nebuvo rašytas. Antro pokalbio metu (su ta pačia operatore) man paaiškino, kad mano kredito limitas buvo sujungtas su kitais mano turimais numeriais, kuriuos papildomai turiu 3, o kredito limito suma išaugo iki 150 LT.

Visą tai, ką kalbėjau su Omnitel operatorėmis telefonu, nes salone man sugebėjo pasakyti tik „Geras klientas tai ir padidino limitą … (pauzė) … galite kreiptis raštu į Omnitel“ , norėčiau trumpai apibendrinti, taigi:

Kredito limitas buvo automatiškai padidintas kalbant telefonu be jokio išankstinio perspėjimo, kadangi prašymas jo didinti nebuvo rašytas, paskambinus telefonu taipogi nebuvo prašoma ir dėl to buvo skaičiuojami pinigai virš kredito limito, o paslaugos neblokuojamos iškarto.

Turimam numeriui buvęs nustatytas 50 Lt kredito limitas, prijungus senus 3 numerius („tarkim“ jie buvo prijungti, o jų kredito limitas siekė 33,33… Lt / kiekvieno numerio), kredito limitas išaugo iki 150 Lt. Tai klausimas tada iškyla kodėl buvo blokuojamos paslaugos, jei kredito limitas paskambinus į užsieni ir pridėjus kitas išnaudotas paslaugas nebuvo pasiektas?

Pasidalink:Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on StumbleUponPin on PinterestShare on TumblrDigg thisShare on RedditShare on LinkedIn

8 komentarai

  1. rytis 2014 spalio 28 at 0:03

    bet tu jibanutas. tai pats kiek prasenekejai tai uz tiek ir susimokek. zinojai kad sneki. o dabar kaip ubagas ieskai kazkur teisybes. gal ir jie neteisus ten kazkur, bet tai ble taip draskytis del to ka pats prisnekejai..

  2. Aš ir susimokėjau. Tik va man įdomu kodėl taip yra, kad bešnekant didinamas kredito limitas, nors pagal Omnitel reikia būtinai rašyti prašymą, kurio aš nerašiau.

  3. rytis 2014 spalio 27 at 23:15

    cia ne tu pirmas su tuo susiduri, ir sistemos klysta.

  4. Andrius Juozulevičius a.k.a. "Chiotas" 2014 spalio 27 at 23:44

    Tai galėtų Omnitel man ir pabandyti išaiškinti kaip ten viskas yra su jų sistemomis, o ne ignoruoti ir net nebendrauti su manim. Aš pabandysiu jiems paaiškinti koks mano požiūris į tai 🙂

  5. Olga - Omnitel 2014 spalio 28 at 13:08

    Laba diena, Andriau.
    Norime dar kartą atsiprašyti dėl patirtų nepatogumų ir labai tikimės, kad į visus Jūsų klausimus jau atsakėme kalbėdamiesi telefonu. Kaip jau minėjome, apie viršytą kredito limitą Jus informavome ir paslaugų teikimą apribojome iškart, kai sistemose buvo užfiksuotas viršijimo faktas. Kredito limitas – tai pinigų suma, kurios ribose klientas gali naudotis paslaugomis be išankstinio apmokėjimo sutartyje nurodytą ataskaitinį laikotarpį. Jis yra bendras visiems kliento vardu registruotiems abonentų numeriams. Apgailestaujame, bet Jūsų minėtų el. laiškų negavome dėl neteisingai užrašyto el. pašto adreso – mūsų el. pašto adresas yra info@omnitel.net. Su mumis taip pat galite susisiekti konsultacijoje internetu http://www.omnitel.lt/omnigyvai arba nemokamu telefonu 1533. Mielai atsakysime į visus iškilusius klausimus.
    Olga Daukševičienė,
    „Omnitel“ klientų aptarnavimo specialistė

  6. Tomas 2014 spalio 28 at 13:30

    jie automatishkai paraso per kiek valandu atsakys, gavai? Abejoju ar esi tiek svarbus, kad specialiai ignoruptu:)

  7. Andrius Juozulevičius a.k.a. "Chiotas" 2014 spalio 28 at 17:29

    Negavau jokio atsakymo, vėliau išsiaiškinau su operatore, kad Omnitel salone buvau blogai informuotas. Omnitel el. paštas info@omnitel.lt nėra teisingas. Jų el. paštas yra info@omnitel.net 🙂

    Galėtu susikurti ir su .LT galūne, bei pasidaryti peradresavimą į savo .NET paštą.

    Bet visa tai nėra didelė problema. Problema yra tame, kad operatoriai ir salono darbuotojai net nesugeba paaiškinti susidariusios situacijos 🙂

  8. Tomas 2014 spalio 28 at 18:32

    aplinka visuomet yra kalta;)

Parašykite komentarą

Vardas *
El. pašto adresas *
Interneto puslapis