
Sveiki blogo skaitytojai, mano gerbėjai ir paklydėliai, kurie vistiek čia visad laukiami
Perskaičiau gan įdomų straipsnį apie mokslininkų tyrimą, kuris truko net 13 metų. Jums spręsti, ar tai daug metų ar ne, tačiau šis tyrimas susijęs su kava. Mokslininkai ištyrė, kad per dieną išgerti keli puodeliai arbatos ar kavos apsaugo nuo širdies ligų, o ne priešingai – kenkia. Einam išgerti kavos? Aš jau šiandiena geriu antrą puodelį, o jūs
Paskelbta: 2010 Liepos 1
Kategorija: Mokslas, studijos
Tagai: Kava, Mokslininkai, Širdis, Tyrimai
Mano QR kodas:
Lankomumas:
Paieška:
Bet kofeinas nėra labai sveikas. Tema išdiskutuota Nasaclinics (čia tokia blogerė iš Lietuvos). Galbūt atkapstysiu straipsnelį. Kadanors.
Įvertink komentarą:
1
0